måndag 6 juni 2011

06062011 / OH MY GOD

Har fått vissa påtryckningar från människor som vill att bloggen ska vara mer personlig. Att jag ska skriva vad jag gör hela dagarna. Och att jag ska ge bloggadressen till mina kompisar. Det har jag inte gjort nämligen, bara en.
Så.. nu kör vi!

Idag har jag: vaknat upp hos pappa, käkat frukost med pappa, sagt hejdå till pappa för ett par veckor (månader?). Jag åkte till mamma, solade, tog en löprunda, svettades ihjäl på min löprunda, började packa, somnade, åt, packade lite till, hamnade framför datorn.

Jag tror jag måste jobba lite på det här.
Gör om gör rätt.

Sjukt bra dag idag! Är både brun och smal nu, har även hunnit umgås med en massa uuuunderbara människor och varit riktigt duktig med packningen inför flytten som kommer förändra mitt liiiiiiv.

Sådär. Var det mer bloggigt?
Ursäkta. Ironi.

Kanske att jag blir personligare, gör den offentlig. När jag fått igen kameran, imorgon, och när jag flyttat, fredag, så lovar jag att ge det ett nytt försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar